Árkád poszt tú

írta: Matyi ; 2010.04.09. 21:37

Íme eljött az első (pigiri) posztom ideje. Eme ingert a mai bevásárlás keltette bennem a címen megjelölt helyen. Három nappal ezelőtt már Zsozsé is megjárta ezt a nagybecsű helyet, én sem jártam jobban.

A törtnet egy (diétás :D) nagy gyrossal indult, majd útközben egy aszfaltmaró dolgozott, melynek megcsodálása után beértünk a Zárkádba [14:00].

Egy kibeb*szott nadrágott kellett volna kicserélni. Nem, nem nekem, hanem a páromnak :) A bolt úgy nézett ki, hogy rengeteg ujjongó p*csa a sorok között, és bús, unott arcú férfiak a bejárat mellett. 3 perc után, jött a helyzetfelismerés (itt nem végzünk egyhamar :S), így leléptem amíg a párom cserél. Megjártam 2 (kettóóóó) üzletet ( parfüméria, és ruhabolt), épp a harmadikban próbáltam a sokadik cipőt, mikor hívott [14:50] Ő , hogy merre vagyok. Utánamjött, cipőbolt megvan, nyomás a médiába, digitális mérlegért, mikor van rá pénz, akkor semmit sem lehet kapni. A vérnyomásom ekkor [15:10] már az egészségügyi határérték duplája lehetett. Ami ezt indukálta az nem más, mint a sok bámészkodó k*csög, akiket menet közben meg lehetne műteni, olyan sebességgel haladnak...

 

 

 

 

Leértünk a mozgólépcsőn, még egy kis herbária, majd irány a piac [15:30]. Itt végeztünk is, ekkor nagy kanyar, vissza az áááááááááááákááááááááádba. De örölünk,mert bevásárolhattunk (több mint 6 répáért), eztán felbattyogtunk megvenni a délután kinézett cipőt, majd vissza le az aranycipócskába. Ott 10 per sorbanállás után végre megvehettem a 2*2 zsömlét, és a sajtos perecet 320-ért. Coooooooooooool!

Végre kiértünk, friss záporos levegő, lenge öltözetű jányok [17:10 - de a hajam még mindig tart]. A létező összes busz elment előttünk -----> 15 perc várakozás. 10 perc múlva a horizonton -két elguruló ördögszekér mellett- feltűnt egy busz. 32-es... Na, őt nem lájkoljuk, mert körbemegy, és belehalunk,mire végre lerak. 5 percre rá, megjött a mi buszunk, a 37-es. Felkapaszkodtunk rá, előttünk egy faszi a következőt mondotta a sofőr bácsinak: "lassan vezessé, mer nagyon félek" Na ezt nem tudtam,hogy van iylen funkcijó, majd ha sietek beszólok mr én is, hogy "lépjé oda, nemagyarázzzzzzzz!"

Végül sikeresen hazaértünk [17:43], kipakoltunk, ettünk, és itt vagyunk.

 

Összegezve: Ne menjé oda, én se fogok menni egy hónapig még az biztos. Aztán úgyis kell majd onnan valami.....................

3 hozzászólás : agyfasz árkád

A bejegyzés trackback címe:

https://pollackmassive.blog.hu/api/trackback/id/tr761908404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

Majd itt is lesz vmi

süti beállítások módosítása